pondělí 29. října 2012

Chvátám, chvátám, nemám chvíli čas...

Taky to znáte, no ne? Něco si předsevzáte, a pak (i pod tíhou spousty dalších úkolů) zjistíte, že čas dost pokročil a vy nemáte splněného nic. 11. října jsem tu slibovala, že za další týden (třeba 16. října) tu zveřejním druhou část knihy Nadějné vyhlídky (nejen komentář, ale i jakýsi náčrt rozboru, včetně interpretace), ale podívejte, je 29. října a nic tu není. Chtěla bych se omluvit, pokud je komu, za absenci článku. Jeho napsání vidím v (ne)daleké budoucnosti. Pravda je, že jsem tuto knihu ještě nedočetla. Plus začala jsem číst další, takže je docela dost možné, že tu budou k přečtení komentáře jiných knih.

Spousta knih...
Panika!!!
Chvátám, chvátám, nemám chvíli klid..


1 komentář:

  1. Každý má času stejně. Jde jen o to, jak si ho uspořádá. Nikdo nemůže stíhat všechno. Dokud jsem si myslela, že stihnu všechno sama, tak jsem taky nestíhala a neměla jsem na nic čas. Už mě to ale nebavilo, tak jsem řekla manželovi, že potřebuju, aby mi víc pomáhal s domácností a s dětmi. A ejhle. Najednou všechno stíhám, mám dokonce čas si i jen tak sednout a pustit si audioknihu a trochu si odpočinout :-) .

    OdpovědětVymazat