pondělí 24. prosince 2012

Zaměření blogu...

...reachfortheheights.blogspot.com

Můj původní účel založení několikátého blogu (všechny předchozí jsem zrušila), byl k tomu, abych zde mohla psát své názory, komentáře, postřehy ke knížkám, které jsem přečetla. Každopádně, jak už to tak bývá, ‚zaměření‘ se krapet rozšířilo, i když články se týkají literatury. Ale rozhodla jsem se, že svůj blog povedu i jiným směrem. Takže zde nebudou jen články o literatuře, ale i ostatní témata, která mě buď zajímají, anebo k nim prostě jen něco chci říct, resp. napsat.

Nečekám, že by se snad navýšil počet čtenářů blogu či snad přibyly nové komentáře (stejně kdo ví, kolik lidí to tu někdy navštíví :D)

I přes jiná neliterární témata, bude primární podstatou blogu právě literatura.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat