pondělí 29. února 2016

To ostatní: Zkažený Moshpit!! + Co mě uráží

Večerní šok

Tak přátelé, dneska odpoledne až večer jsem byla nervózní a krapet naštvaná, ale to, co následovalo po osmé hodině...NO. To mě doslova rozzuřilo a opravdu jsem byla nasraná. Totiž ještě jsem.

A co se stalo? Abych pravdu řekla, tak se mi to o tom moc nechce psát, protože už vidím, jak se rozepíšu a vznikne z toho sáhodlouhý příspěvek :D

Nicméně musím, prostě musím se o tom zmínit i vám, protože to má i svou souvislost s dnešními dvěma příspěvky, o kterých se však nebudu rozepisovat, protože si je můžete přečíst zde a zde .

Takže se to pokusím vzít do kostky, protože tu jde opět o princip. Což je smutné o to víc, pokud se jedná o 'nejmocnější'.

Dnes ve 20:00 startoval na RK2 hudební pořad Moshpit, o čemž jsem se zde dnes již zmínila. Bylo to napsané na webu v programu, napsala jsem i reklamu na Facebook, kterou jsem následně sdílela do skupiny ČB a interní spolupracovníci přítomni ve studiu si jistě mohli všimnout, že ve vysílacím programu je zleva složka s Moshpitem, konkrétně datum 29. 2. 2016 a ve frontě rozkliknuté písně. No a aby toho nebylo málo, tak jeden člověk byl u toho 'slavného' spárování, jak píšu v dnešním prvním článku: EDIT: první člověk odepsal, vše už je v pořádku, ale víc bych to nerada komentovala, protože mi bylo řečeno něco, nad čím jsem se pozastavila, a je mi jasné, že bych se zas rozepsala.
-> Tohle jsou tři + jedna věc, které byly vskutku viditelné.
 A co se stalo? Tři z mých kolegů testovali nový mixpult. Což je samozřejmě super, ale dělat to, když běží pořad?

A já se ptám; jak může současné či minulé vedení něco takového přehlédnout?

Dobře, bývalý hlavní vedoucí - to chápu. Bývalý znamená, že (teoreticky) dotyčný člověk už onen spolek atp. opustil. Současní vedoucí naproti tomu - všichni víme, že když je něco současné, tak je to něco momentálního, něco, co probíhá.
Takže se ptám - jak je možné, že lidé, kteří by měli vědět o všem, co se v rádiu děje, přehlédli tak prostý fakt, jako je VYSÍLÁNÍ POŘADU?!

Ignorace?

Řekla bych, že existují pouze dvě odpovědi: slepota nebo ignorace.

Na slepotu to moc nevidím, přikláním se spíše k ignoraci, což je opravdu velice smutné...

K ignoraci ostatně napovídá fakt, že jsem všem třem kolegům napsala hromadnou zprávu na FB, ve které jsem psala, a to doslova: Kluci, taky ste mohl počkat jednu hodinu...já vysílám. Sice nejsem fyzicky přítomna, ale je to jak v programu, tak na facebooku.
Já myslím, že tato zpráva nikoho nemůže urazit, tím spíše mě zarazilo (opět) to, co následovalo.

Zprávu si přečetli dva ze tří lidí a odpověď? Žádná! :D

Hoši pokračovali dál...do Moshpitských písní zkoušeli mluvit v rámci zvuku do mikráků, telefonu, zkoušeli různé efekty...Dokonce v jednu chvíli tam pustili Abbu. Prostě zkoušeli a zkoušeli. Já to teda potom musela vypnout, totiž zvuk. Nebyla jsem s to poslouchat. Nicméně mluvení do mikrofonů bylo viditelné.

'Svoji práci' dokončili za cca padesát minut. A já pořád nedovedu pochopit jejich přístup.

Omluvila jsem se lidem na Twitteru. Playlist a doplňující info jsem sdílela před devátou. Samozřejmě jsem to postla i na FB pod reklamu na dnešní vysílko. Jestli si to někdo přečte, to nevím, ale byť se nikdo neomluvil mně a byť za dnešní zkažené vysílání nemůžu (kdo sakra mohl čekat, že se něco takového stane?!), stejně jsem cítila jako svoji povinnost se omluvit.

Co mě uráží...

Tahle celá situace mě přivádí k druhé části tohoto příspěvku. 

Já prostě nemám ráda nevychované lidi. Toto 'chování' zahrnuje i neschopnost nepoprosit, nepoděkovat a neomluvit se.

Pro mě je něco takového naprosto automatické a přirozené. Když prostě něco chci či potřebuji, poprosím. Když něco dostanu, tak poděkuji. Když něco zkazím, omluvím se. A kolikrát i milionkrát, až to pak dotyčného štve. Easy peasy.

Někomu ale zásady slušného chování nic neříkají. 

Pokud se budu držet dnešního incidentu, tak mě vskutku neskutečně uráží to, že se mi nikdo z dotyčných neomluvil. Skoro bych řekla, že se cítím až poníženě.

Hysterka?

Zcela jistě budu chápat, pokud mě někdo z vás bude považovat za hysterku, která vyvádí, a to zcela bez důvodu. No - na to vám odpovím - evidentně to vidíme každý jinak. Já jsem sice ve studiu nebyla, ale i tak jsem tomu věnovala určitý čas. Spousta lidí si to neuvědomuje, ale příprava na vysílání, a tím myslím ta opravdová příprava, zabírá spoustu času a energie. Já osobně jsem písně sdílela během celého minulého týdne na Twitteru, i když v některých případech jsem si vyhledávala více informací, které jsem právě napsala do informací dnes večer. Tweet neboli status má totiž na Twitteru pouze 140 znaků. Další věc ohledně přípravy - samotné písně. Vždycky se snažím o co nejlepší kvalitu, stahuji z různých stránek, ale občas z jednoho convertu, kde se musí nastavit určitá kritéria a i když nejde o nic složitého, tak to zabere delší čas, než když přijdete na stránku, kde stačí jeden klik ke stáhnutí songu.

Já myslím, že člověk, který tento postup zná nebo je empatický, dokáže pochopit moji nasranost. Omlouvám se za tento výraz, ale jinak se to vyjádřit prostě nedá. Zkrátka mě to štve i z tohoto důvodu. 
Nevím, kolik času celkem jsem přípravě věnovala (a tím myslím i sdílení během týdne), ale takové dvě hodiny to zcela jistě budou. Člověk do toho kouká do počítače. No a za ten čas mohl dělat spoustu jiných věcí. Věcí, které jsou pro něj momentálně důležitější. 

Závěr...

Co říct závěrem. Nejdůležitější věc v jakémkoli vztahu je komunikace. A v tomto případě tou komunikací myslím buď - zmínka předem, že se něco bude být, nebo omluva.
Jak se celá věc bude vyvíjet dál je těžko hádat. Myslím, že všichni tři zúčastnění to už dávno hodili za hlavu. Já se jim ale připomenu - osobně, až se potkáme. Jak konfrontace dopadne? Hádám, že budu poslouchat výmluvy. Ale kdoví, třeba na mě zítra čeká zpráva. Ale nebudu předbíhat.

Dnes v pondělí měl na RK2 běžet pouze jeden pořad
Já myslím, že tento obraz je pochopitelný i pro ty, kdo vidí tento program poprvé. Poznámka: ve frontě byly písničky z playlistu seřazeny od osmi do devíti, ale print screen jsem udělala později, tak už to není vidět...

EDIT: Dnes, 16. 3., jsem dostala omluvu! Byla jsem tak v šoku, že jsem řekla 'v pohodě' :D Ale opravdu...to je tak, když člověk něco nečeká...každopádně jsem ráda, že jsem ji dostala, ne že ne.

Mějte se krásně

1 komentář:

  1. Tak to se nedá nic dělat. Projekty se nějakým způsobem vyvíjejí. Vezměte si třeba moje oblíbené Muzikanty a kapely. :) Ty jsou, občas mi přijde, fakt z jedné strany na druhou. Ale tak co by . Ta komunita tam funguje dost dobře. Já tam dokonce koupil zimní pneu Nexen na naší kapelní dodávku. :)

    OdpovědětVymazat